
SERVIS
V rámci služeb zabezpečujeme servis zařízení jak v rámci záruční doby tak i po záruce. Servis standardně probíhá tak, že provedeme kontrolu tlaku chladiva - zařízení musí být v chodu, těsnost vedení, čištění vnitřní i venkovní jednotky, kontrola odtoku kondenzátu, případně dotažení svorkovnice.
U tepelného čerpadla kontrolujeme tlak v otopné soustavě a vyčistíme magnetický filtr.
Pokud je vše v pořádku, uvidíme se až za rok.
V případě zjištění závady jsou dvě možnosti. Závadu je možné odstranit hned, anebo je nutné domluvit si termín opravy.
Ceny servisu najdete v sekci Ceník.
POZÁRUČNÍ SERVIS
Taktéž nabízíme možnost servisu klimatizací, které byly montovány jinou firmou. Jistě Vám nedáme záruku na cizí zařízení, ale můžeme Vám zajistit důkladný servis a čištění a tím i prodloužit celkovou životnost! Víte, že zaneseným výparníkem klesá výkon a účinnost klimatizace? Kompresor je více namáhán a může dojít i ke konečnému zadření?
Nepodceňujte servis a objednejte se ještě dnes.
ZÁRUKA
Záruka na zboží platí ze zákona 2 roky. My Vám nabízíme od začátku záruku na zařízení 3 roky! Ovšem v případě zájmu poskytujeme možnost zakoupit prodloužení záruky na 7 let!
Celková záruka na samotné dílo je 5let!
Je třeba dodržet záruční podmínky - viz níže.
Ceny služeb najdete v sekci ceník.
ZÁRUČNÍ PODMÍNKY
Podmínky záruky
- Na zboží se poskytuje celková záruka 3 roky od data prodeje/předání. Tato záruka zahrnuje problémy a poruchy jednoznačně způsobené výrobní vadou nebo chybou dílu.
Záruka je možná prodloužit na 7 let. Tato služba je zpoplatněna a váže se stejnými podmínkami a pravidly.
- Záruka platí při dodržení pravidelných servisních kontrol minimálně 1x ročně a to po dobu záruky od data prodeje bez přerušení. Servisní kontroly jsou hrazeny zákazníkem a musí být provedeny zhotovitelem.
- U každé návštěvy technika v době záruky jsou hrazeny cestovní výdaje zákazníkem.
- Z této záruky vyplívá povinnost výměn vadných dílů bez finanční zátěže zákazníka.
Záruka na samotné dílo a materiál je 5 let.
Záruka nezahrnuje
- Poruchy způsobené špatným zacházením, zanedbáním servisu, údržby a kontrol.
- Poruchy způsobené špatným elektrickým připojením s napájením rozdílným, než uvádí technická specifikace, nebo vlivem nestabilního napětí sítě.
- Klimatizace, na kterých byl prováděn servis, nebo zásah neautorizovanou osobou.
- Klimatizace, které mají výkon menší, než je výkon požadovaný pro prostor, ve kterém byly namontovány.